Jak sprawić, żeby klient wybrał właśnie Twój produkt lub usługę?

Szkolenie z Pawłem Tkaczykiem.

Jak sprawić, żeby klient wybrał właśnie Twój produkt lub usługę?

Zazwyczaj klient nie decyduje się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi od razu.

Musi przejść pewną drogę. Będzie kuszony innymi opcjami od konkurencji.

  • Jak zaplanować działania, aby klient wybrał właśnie Twój produkt czy usługę?
  • Jak lepiej wypromować firmę w Internecie?
  • Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu?


Na szkoleniu z Pawłem Tkaczykiem zobaczysz, jak zaplanować działania, aby klient wybrał właśnie Twój produkt czy usługę.

Jakich błędów unikać przy budowaniu marki firmy w Internecie?

Mnogość wyboru jaki ma przed sobą nasz potencjalny klient przyprawia o zawrót głowy.

Decyzja potencjalnego klienta o zakupie nie jest prostą drogą.

Użytkownicy są na rożnych etapach procesu decyzyjnego,
o czym często zapominają osoby odpowiedzialne za działania marketingowe i sprzedażowe.

Dlatego tak ważne jest, aby zaplanować spójne działania i przeprowadzić użytkownika przez ten proces.

Jeśli pominiemy jakiś krok to skuteczność naszych działań będzie obniżona.

Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa i dobrze zaplanowany proces sprzedażowy
to przewaga nad rynkiem i większe zarobki.

Podczas szkolenia stacjonarnego „Jak zbudować markę firmy w internecie” Paweł Tkaczyk opowie o tym, jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta na naszą firmę i jak przekonać go do zakupu w zależności od tego na jakim etapie procesu decyzyjnego się znajduje.



Jak lepiej wypromować firmę w Internecie
i z jakich strategii warto obecnie korzystać?

Zobacz, jak stworzyć strategię działań marketingowych i sprzedażowych na szkoleniu z Pawłem Tkaczykiem.

Podczas szkolenia stacjonarnego Paweł Tkaczyk podzieli się wiedzą o skutecznym e-marketingu, sprawdzonymi strategiami i przydatnymi narzędziami.

Poznaj świeże i udoskonalone sposoby na skuteczniejszy marketing i sprzedaż:

  • Jak docierać do większej ilości odbiorców?
  • Jak stworzyć spójny plan działań marketingowych?
  • Jak "uszczelnić" lejek sprzedażowy, aby zoptymalizować sprzedaż?
  • Jak pospinać różne elementy marketingu i narzędzia, żeby to wszystko było skuteczne i efektywne?
  • Jak zaplanować skuteczny proces sprzedaży krok po kroku?
  • Strategie reklamowania firmy w czasach zero-click - co warto aktualnie robić?
  • Jak efektywnie pokazać Twoją firmę w internecie?


Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą jeszcze lepiej prowadzić działania marketingowe i proces sprzedaży.

Jeśli zajmujesz się marketingiem i chcesz rozwijać swoje umiejętności oraz poprawić swoją skuteczność, to certyfikowane szkolenie „Jak zbudować markę firmy w internecie” pomoże Ci usprawnić Twoją pracę.
Zobaczysz jak wycisnąć jeszcze więcej z Twoich działań.



Jest to jedyne takie szkolenie stacjonarne w Polsce prowadzone przez Pawła Tkaczyka ze specjalnie ułożonym, dedykowanym programem.

Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie pozyskiwać nowych klientów.

Szkolenie prowadzone w małych grupach - zostały ostatnie miejsca.

Otrzymujesz dodatkowe materiały szkoleniowe.

Szkolenie „Jak zbudować markę firmy w internecie” nastawione jest na przekazanie praktycznych umiejętności, które możesz wykorzystać od razu we własnych działaniach.

Poniżej znajdziesz pełny program szkolenia »


SZCZEGÓŁOWY PLAN SZKOLENIA

Czas trwania: od 10:00 do 17:00

Rozpoczęcie o godzinie 10:00

Moduł 1. Silna marka w Internecie

Poznasz metody i praktyki, które są niezbędne przy budowaniu i mierzeniu siły marki:
  • Jak budować i jak mierzyć markę?
  • Świadomość wspomagana – metody budowania, metody pomiaru.
  • Świadomość spontaniczna marki – metody budowania, metody pomiaru, dobre praktyki.
  • Mierzenie siły marki. Skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

Moduł 2. Jak zaplanować proces sprzedaży?

O świadomym budowaniu sprzedaży:
  • Czym jest lejek sprzedaży i jak go zaplanować?
  • Kwalifikacja potencjalnych klientów.
  • Jaką strategię przyjąć, aby trafić do wybranej grupy klientów?
  • Poznaj metody mierzenia sprawności lejka.

Moduł 3. Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu?

Przejdziemy krok po kroku przez budowę lejka sprzedażowego:
  • Struktura dobrze zaplanowanego lejka sprzedażowego
  • Początek lejka, budowanie świadomości.
  • Środek lejka, budowanie zróżnicowania.
  • Dół lejka, budowanie akcji.
  • Zobaczysz konkrety - przykładowe kampanie, przykładowe reklamy.

Moduł 4. Strategie reklamowania firmy w czasach zero-click

Co warto aktualnie robić i jak działać skutecznie:
  • Czym jest zero-click? Kogo dotyka najbardziej?
  • E-mail marketing – jak go robić w 2019
  • Co jest nie tak z influencer marketingiem? I jak to naprawić?

Moduł 5. Jak mierzyć efektywność Twoich działań?

O mierzeniu skuteczności:
  • Jak dobrze mierzyć skuteczność reklam?
  • Na jakim etapie mierzyć?
  • Jakich narzędzi używać do mierzenia efektywności reklam?

Moduł 6. Pytania i odpowiedzi

Zakończenie szkolenia o godzinie 17:00

Kto prowadzi szkolenie?

Feature Image
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest.

Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Najczęściej zadawane pytania:

Czy otrzymam certyfikat?
  • Tak, szkolenie jest certyfikowane.

  • Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat.

Potrzebuję fakturę proforma
  • Jeśli w Twojej firmie wymagane są faktury proforma skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
  • Jeśli potrzebujesz faktury przed dokonaniem płatności - również skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Płatności
  • Płatności dokonywane są za pośrednictwem bezpiecznego systemu tpay.com
  • Dzięki temu możesz płacić przelewami i kartami płatniczymi lub za pośrednictwem systemu PayPal.
  • Jeżeli chcesz zapłacić kartą kredytową wybierz opcję PayPal, a następnie opcje "Karta kredytowa".
  • Faktura VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.

Z naszych szkoleń skorzystały największe polskie firmy m.in.:

Dlaczego warto wziąć udział
w tym szkoleniu z budowania marki w internecie:

Szkolenie marka


  • Zdobywasz umiejętności od praktyka: Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych prelegentów w branży marketingu.

  • Małe grupy szkoleniowe.

  • W trakcie szkolenia poznasz sprawdzone sposoby, narzędzia i techniki, które prowadzący sam stosuje.

  • Otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu i zdobycie nowych umiejętności.

  • Otrzymasz dodatkowe materiały szkoleniowe (szczegóły poniżej).



Płatność za pośrednictwem bezpiecznego systemu TPAY

Płatności dokonywane są za pośrednictwem bezpiecznego systemu tpay.com

Wszystkie transakcje w tpay.com przeprowadzane są podczas połączenia szyfrowanego najwyższej jakości certyfikatem wystawionym przez PCC CERTUM. Tpay.com jako pełnoprawna instytucja finansowa jest ściśle nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego świadcząc usługi w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej

Dzięki temu, że płatności odbywają się za pośrednictwem tpay.com możesz płacić przelewami i kartami płatniczymi lub za pośrednictwem systemu PayPal.

Jeżeli chcesz zapłacić kartą kredytową wybierz opcję PayPal, a następnie opcje "Karta kredytowa".

Faktury VAT wystawiamy po dokonaniu płatności. Jeśli w Twojej firmie wymagane są faktury przed płatnością - skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Poniżej znajdziesz informacje tego co otrzymasz zapisując się na szkolenie »

Co otrzymasz zapisując się na szkolenie?

Szkolenie + certyfikat

Całodniowe szkolenie stacjonarne prowadzone przez jednego z najlepszych prelegentów z branży marketingu w Polsce + certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz zdobycie nowych umiejętności.

Materiały dodatkowe

Dostęp do 3-godzinnego kursu wideo "Grywalizacja" oraz 5-godzinnego kursu wideo z social sellingu.

Nagranie ze szkolenia

W trakcie szkolenia nagrywamy to, co mówi oraz co pokazuje na ekranie swojego komputera prowadzący - dzięki temu zawsze możesz wrócić do wiedzy przekazanej podczas szkolenia i nic Ci nie umknie.


Zapisz się na szkolenie - zostały ostatnie miejsca


Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
  • Udział w szkoleniu stacjonarnym „Jak zbudować markę firmy w internecie”,
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo i zdobyte umiejętności,
  • Dostęp do prezentacji i nagrań ze szkolenia,
  • Nielimitowane przerwy kawowe.

  • BONUS 1:
    3-godzinne wideo szkolenie Pawła Tkaczyka "Grywalizacja" o wartości 129 zł. GRATIS!
    BONUS 2: 5-godzinne wideo szkolenie Moniki Czaplickiej "Social selling" o wartości 179 zł GRATIS!>

    TERMIN I MIEJSCE:
    05.06.2019 r., Warszawa, ul. Chłodna 51 (Golden Floor)

    CENA brutto (z 23% VAT):
        1090.5 zł 




    Posiadasz kod rabatowy? Wpisz go poniżej.

    Telefon: 539 001 400

    Polityka prywatności
    Regulamin

    Copyright © 2017 Infolia - Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Wszystkie nazwy, znaki firmowe lub towarowe niebędące własnością Infolia,
    należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.



    ul. Piłsudskiego 45, 82-500 Kwidzyn
    NIP: 5811939417