Jak sprawić, żeby klient wybrał właśnie Twój produkt lub usługę?
Szkolenie z Pawłem Tkaczykiem.
Jak sprawić, żeby klient wybrał właśnie Twój produkt lub usługę?
Zazwyczaj klient nie decyduje się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi od razu.
Musi przejść pewną drogę. Będzie kuszony innymi opcjami od konkurencji.
- Jak zaplanować działania, aby klient wybrał właśnie Twój produkt czy usługę?
- Jak lepiej wypromować firmę w Internecie?
- Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu?
Na szkoleniu z Pawłem Tkaczykiem zobaczysz, jak zaplanować działania, aby klient wybrał właśnie Twój produkt czy usługę.
Jakich błędów unikać przy budowaniu marki firmy w Internecie?
Mnogość wyboru jaki ma przed sobą nasz potencjalny klient przyprawia o zawrót głowy.
Decyzja potencjalnego klienta o zakupie nie jest prostą drogą.
Użytkownicy są na rożnych etapach procesu decyzyjnego,
o czym często zapominają osoby odpowiedzialne za działania marketingowe i sprzedażowe.
Dlatego tak ważne jest, aby zaplanować spójne działania i przeprowadzić użytkownika przez ten proces.
Jeśli pominiemy jakiś krok to skuteczność naszych działań będzie obniżona.
Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa i dobrze zaplanowany proces sprzedażowy
to przewaga nad rynkiem i większe zarobki.
Podczas szkolenia stacjonarnego „Jak zbudować markę firmy w internecie” Paweł Tkaczyk opowie o tym, jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta na naszą firmę i jak przekonać go do zakupu w zależności od tego na jakim etapie procesu decyzyjnego się znajduje.
Jak lepiej wypromować firmę w Internecie
i z jakich strategii warto obecnie korzystać?
Zobacz, jak stworzyć strategię działań marketingowych i sprzedażowych na szkoleniu z Pawłem Tkaczykiem.
Podczas szkolenia stacjonarnego Paweł Tkaczyk podzieli się wiedzą o skutecznym e-marketingu, sprawdzonymi strategiami i przydatnymi narzędziami.
Poznaj świeże i udoskonalone sposoby na skuteczniejszy marketing
i sprzedaż:
- Jak docierać do większej ilości odbiorców?
- Jak stworzyć spójny plan działań marketingowych?
- Jak "uszczelnić" lejek sprzedażowy, aby zoptymalizować sprzedaż?
- Jak pospinać różne elementy marketingu i narzędzia, żeby to wszystko było skuteczne i efektywne?
- Jak zaplanować skuteczny proces sprzedaży krok po kroku?
- Strategie reklamowania firmy w czasach zero-click - co warto aktualnie robić?
- Jak efektywnie pokazać Twoją firmę w internecie?
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą jeszcze lepiej prowadzić działania marketingowe i proces sprzedaży.
Jeśli zajmujesz się marketingiem i chcesz rozwijać swoje umiejętności oraz poprawić swoją skuteczność, to certyfikowane szkolenie „Jak zbudować markę firmy w internecie” pomoże Ci usprawnić Twoją pracę.
Zobaczysz jak wycisnąć jeszcze więcej z Twoich działań.
Jest to jedyne takie szkolenie stacjonarne w Polsce prowadzone przez Pawła Tkaczyka ze specjalnie ułożonym, dedykowanym programem.
Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Szkolenie prowadzone w małych grupach - zostały ostatnie miejsca.
Otrzymujesz dodatkowe materiały szkoleniowe.
Szkolenie „Jak zbudować markę firmy w internecie” nastawione jest na przekazanie praktycznych umiejętności, które możesz wykorzystać od razu we własnych działaniach.
Poniżej znajdziesz pełny program szkolenia »
SZCZEGÓŁOWY PLAN SZKOLENIA
Czas trwania: od 10:00 do 17:00
Rozpoczęcie o godzinie 10:00
Moduł 1. Silna marka w Internecie
Poznasz metody i praktyki, które są niezbędne przy budowaniu i mierzeniu siły marki:
- Jak budować i jak mierzyć markę?
- Świadomość wspomagana – metody budowania, metody pomiaru.
- Świadomość spontaniczna marki – metody budowania, metody pomiaru, dobre praktyki.
- Mierzenie siły marki. Skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?
Moduł 2. Jak zaplanować proces sprzedaży?
O świadomym budowaniu sprzedaży:
- Czym jest lejek sprzedaży i jak go zaplanować?
- Kwalifikacja potencjalnych klientów.
- Jaką strategię przyjąć, aby trafić do wybranej grupy klientów?
- Poznaj metody mierzenia sprawności lejka.
Moduł 3. Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu?
Przejdziemy krok po kroku przez budowę lejka sprzedażowego:
- Struktura dobrze zaplanowanego lejka sprzedażowego
- Początek lejka, budowanie świadomości.
- Środek lejka, budowanie zróżnicowania.
- Dół lejka, budowanie akcji.
- Zobaczysz konkrety - przykładowe kampanie, przykładowe reklamy.
Moduł 4. Strategie reklamowania firmy w czasach zero-click
Co warto aktualnie robić i jak działać skutecznie:
- Czym jest zero-click? Kogo dotyka najbardziej?
- E-mail marketing – jak go robić w 2019
- Co jest nie tak z influencer marketingiem? I jak to naprawić?
Moduł 5. Jak mierzyć efektywność Twoich działań?
O mierzeniu skuteczności:
- Jak dobrze mierzyć skuteczność reklam?
- Na jakim etapie mierzyć?
- Jakich narzędzi używać do mierzenia efektywności reklam?